Mittwoch, 22. Juli 2015

Benim adım Turan

Lütfen bana başka bir isimle yaklaşmayın. Tabii ki duruma göre abi, amca, dayı, bey, vs.... olabilirim ama bunlar sadece bana yakıştırılmak istenen sıfatlardır. Onlarla bana yaklaştığınızda sadece kafanızdaki bana yakıştırmak istediğiniz resimleri görebilirsiniz. Bir abinin ne gibi davranması gerektiğini, bir amcanın neye dikkat etmesi gerektiğini ilişkinizde beklersiniz. Siz, beni değil, Siz kafanızdaki resmi bende görürsünüz. Benimle candan cana ilişki kurmak istiyorsanız, gerçek anlamda karşınızdaki bir insanı tanımak istiyorsanız bana "çıplak" yaklaşmak zorundasınız, bana ismimle hitap etmek zorundasınız. İşte o zaman benim de kendi başına istek, neşe ve korkum olduğunun farkına varırsınız. Benim de herkes gibi kendime özgü garip tarafımın olduğunu anlayacaksınız. Size vaat ettiğim gibi ben de sizi sıfatlarınız dışında görmeye çalışacağım, sizi siz gibi tanımaya çalışacağım. Bu bir ortaklaşa yol bulma macerası olacaktır. Ben kendimi sizde, siz de kendinizi bende bulacaksınız. Bu maceraya hazır iseniz, ancak o zaman Turan'ı tanıma şansı bulabilirsiniz. Aksi takdirde karşınızda boş bir kutu bulacaksınız. 

2 Kommentare:

  1. Selam Turan,

    Gerçekten içtenlik ve derinlik içeren yazına teşekkür ederim.
    NUR OL...
    Sevgilerimle

    AntwortenLöschen