Samstag, 1. März 2014

Benim yolum:



Insan bazi seyleri geride birakmali, yoksa onlarin kölesi olur. Ben ciktigim yeri red etmiyorum, benim ciktigim yer kacinilmazdi. Ona ömür boyu sükran edip boynum bükük gezecek degilim. Beni yapan neden yaptigini biliyordu, bilmeseydi yapmazdi. Bunda ne benim sucum var, ne de beni yapanin. Bundan sonra is bana kalmis, hayatimdan biseyler yapmak benim elimde. Ya beni cikartanlarin yaptiklarini tekrarlarim, ya da yeni biseyler denerim. ben yeni biseyler denemeye calisiyorum. Bunda ne ögünecek bisey var, ne de suclu duruma düsecek bisey var. Bu benim yolum.

2 Kommentare:

  1. Selam Turan,

    Yazmaya başlamış olmana çok memnun oldum.
    Kendince yolunu bulan ve kendi yolunda gidensin. Çok güzel...

    Başarıların devamını dilerim.
    Konular hakkında düşüncelerimi yazacağım.
    Sevgiler,
    Avni Baba

    NOT: Yazılarını avniballibaba.com da yayınlamamı ister misin?


    AntwortenLöschen
  2. Avni Baba, yazını geç gordum, kusura bakma. Yazıları okuduğunu bilmek beni çok sevindirdi. Yazıları istediğin gibi kullanabilirsin. Sevgilerle

    AntwortenLöschen